Kızlar merhaba,
Bugün sağ göğsümde aşırı bi sertlik fark ettim aöa böyle sanki taş gibi göğsümün tam üst kısmında 7 aylık bebeğim var emziriyorum. Sağ göğsümü daha çok emziriyorum diğerine göre onunla alakalı birşey olabilir mi ?Aşırı derece de husursuz oldum . İçime kurt düştü kendiliğinden geçermi acaba. Birde sertliktennsonra da baya emzirdim ama herhangi bi yumuşama olmadı sadece o sertliğe bastırınca ağrı yapıyor. Yardımcı olabilir misiniz?