Elayberosmom Benim çok iğrenç bir huyum var ucu beyaz sivilce gördüm mü direkt sıkasım geliyor , başkasının suratında olsa bile kendimi çok zor tutuyorum 😂😂 eşim asla izin vermiyor zorla adamcagizin suratını sıkmaya çalışıyorum 😂😂
dilberhala1 Elayberosmom Yaaa aklıma direk başka bir şey geldi ama yazmıcam 😂😂😂😂😂😂 Her gün duş almadan asla yapamam diyorum 😂
Birdunyabircennetannesi Elayberosmom Aslaaaa sıkmadım kendimde de birininkini de sıkmadım ve sıktırmam da kendimde Nasıl mideniz kaldırıyor bana mide bulandırıcı geliyor ya bu😅😅 Kuzenimde aynı mesela sivilce görsün hemen sıkayım falan der
nurcakar03 gizemikra ay keşke bu huy bendede olsa günün sonunda o kadar yorgun oluyorumki nasıl uyuduğumu bile bilmiyorum
Elayberosmom Birdunyabircennetannesi ne mide bulantısı terâpi gibi geliyor resmen vicccik diye çıkıyor ya rahatlama geliyor hahaha😂😂
Elayberosmom Birdunyabircennetannesi bir aralar bunla alakalı videolara sarmistim. Yabancı doktor bir kadın var YouTube da onun videolarını izliyordum 😂
mother-of-money Elayberosmom dağınık yerde asla duramam , hasta olup kolumu kipirdatacak dermanım yoksa bile toplamam lazım. Temizlikte de öyle. Ve bu huyumdan nefret ediyorum 😔
Elayberosmom mother-of-money okb miydi bu durum. Bir yandan gerçekten kötü bir şey insanı çok yorar 😑
Elayberosmom jap ay evet sekerimsi gibi bir koku var bende genelde yanağından öperken koklarim. İçim eriyor 🤤
mother-of-money Elayberosmom ne olduğunu bilmiyorum ama evet gerçekten çok yoruyor. Gece uyuyacağımız vakitte bile her yeri kontrol edip düzenleyip uyuyorum, maalesef
Elayberosmom bebitonunannesi_ bende görünce bir cinnet geciresim gelmiyo değil en güzel tezgah disarda yemek yenilip çay içilip eve gelince bomboş gördüğün tezgahtir😂😂
Elfgrn Elayberosmom Tok olsam yerim maalesef böyle kötü bir huyum var Allah ilk önce insanın gözünü doyursun dedikleri gerçekten doğru bir yemek kalacak mesela o yeemk yenmez çöp olur diye onu da yerim öyle kötü bir huyumda var
Elayberosmom Elfgrn yemek yaparken ayarı olmayan birisi olarak bu beni de üzüyor. Çoğu zaman çöpe gidiyor yemek istiyorum ama maalesef. Siz kesin yiyip kilo alamayanlardansınız😂
Elfgrn Elayberosmom yok maalesef kilodan muzdaribim ama engel olamıyorum o yemek çöpe gidecek tıka basa kusacak hale geliyorum kalıyor ya için gidiyor üzülüyorum ama yer varsa o yemek bitene kadar tıka basa yiyorum keskf yiyip kilo alamayanlardan olsam