Sepeti yüksek olan 2 kişiye özelden atıcam
Mutsuz24 merhaba 3900 ₺ sepetim var kullanılmadıysa paylaşmak isterseniz sevinirim
Mutsuz24 bende alabilirmiyim durumum yok kızıma bişiker almak istyorum
Mutsuz24 benim 3 bin üzerinde sürekli post açıyorum bulamadım lütfen atarmısınız 🌸
Mutsuz24 bana atar mısınız uzun süredir bekliyorum bekletiyorum sepeti mi
Alabılırım ben mümkünse
İndirim oranınız ne kadar
Bende talibim lütfen
kxbxx tm size atıyorum
Ben de talibim 🥲
Mutsuz24 banada atsanız
Mutsuz24 çok teşekkür ederim ☺️🌸
gnsesma tm atıyorım
Mutsuz24 teşekkğr ederim çok sağolun
gnsesma rica ederim güle güle kullanın
kxbxx rica ederim güle güle kullanın