dilberhala1 ggthhhj Yani ne kadar şiş kan akıntı var mı benim kızımında böyle dışa doğruydu onu şiş zannediyor olabilir misin zamanla topluyor. Göbek bağı düştümü
dilberhala1 ggthhhj Elbette dışarı doğru olur böyle düştükten sonra zamanla bizim ki olcak toplucak. Kanama akıntı olursa tabi durma hemen götür
iremceylin Gaz sancısını çok ceken bebeklerde göbekte fıtık olabiliyor cok şiş ve sert ise mutlaka doktora goturmeni öneririm. Ama göbek fıtığı da aşırı derecede büyük degilse zamanla geçiyor.