Arkadaşlar bugün e bebekten eşim kızıma astronot mont aldı. Bütün kıyafetlerini 9 aylık alıyoruz montu da öyle aldı fakat büyük geldi. Bi küçüğü de kalmamış alırken bile 9 aylık ve 1 yaşlık varmış. Geri götürmek istiyorum fakat e bebekte iade var mı? Verip ücretini geri alabilir miyim? Yoksa o tutarda başka bişey mi almam gerekecek?