ikievlatannesiii Gaza bi care bulamadik lutfen bi care bulanlar bizlerede yardim etsin oglum gazdan helak oldu 🙁
Elifcik ikievlatannesiii çok bi çaresi yok gibi battaniyede duruyo sadece nurse harwey kullanıyorum kimyon suyu içiyorum ve içiriyorum tabi ki etkisi oluyo ama genede oluyo
Duygu03 ikievlatannesiii hiç bi damla vermeyin bende oğluma hepsini denedim fayda etmedi kehribar bileklik aldım 1 ay içinde geçti şimdi gazı yok çok şükür çıkartıyor kendi 4 bucuk aylik oldu ama ben takmaya devam ediyorum dış için de iyi geliyormuş
SeyyidinAnnesi Bacaklariyla bisiklet surer gibi yapiyorum gercekten cok fYdasini gordum her altini actigimda 15dk ya yakin yaparim.
babygirlandmom Zinco kullaniyorum 1 gunde hemen etkisini gosterdi😊 aradada nane cayi yapip iciriyorum 😊
ikievlatannesiii babygirlandmom bizede zinco verdi 4 5 gundur kullaniyoruz ama hicbi faydasini gormedik bugun mestil aldik bakalim insallah ise yarar
babygirlandmom ikievlatannesiii emzirmeden sonrami kullanyodunuz bize eczaci oyle etki edecgni soyledi emzirdikten sonra 4 damla veriyorum ben
Denosko Ben kimyon suyunun cok faydasını gördüm tavsiye ederim, bir de bacak hareketi yaptırmanın da rahatlattıgı bir gerçek..
ikievlatannesiii babygirlandmom emzirdikten sonra kullandim canim 4 damla ama bi faydasi olmadi mestil yazdi doktor mestile basladik bugun bakalim insallah bu ise yarar 😊
ikievlatannesiii babygirlandmom sabah ogle aksam 4 er damla veriyodum zincoyu okadar cok vermeme ragmen bi faydasi olmadi mestilide sabah aksam 3 er damla veriyorum