3 aylık olana kadar hiçbir problemimiz yoktu gayet mutlu kutlu şutlu bir bebişti 😂 4 5 gündür içimizden geçiyor sanki benim kızımı aldılar yerine bambaşka bir bebek koydular 😂 huysuz sürekli ağlıyor hele ki akşamları aman yarabbim polis dayancak kapıya işkence yapıyoruz sanıcaklar meme reddi var ağlama var her şey var deli gibi uykusu var ayağımda sallıyorum yok temas yapıyorum yok sadece aspiretörün altında dalıyor uykuya. Gaz problemimiz yok çok şükür. Ne kadar sürüyor bu süreç meme reddi özellikle sadece gece uykuluyken beni emiyor onun harici memeye geldimi ağlamaktan resmen kendini helak ediyor gece emzirebiliyorum anca