Ucansupurge Aslimr Kız nasıl çektin cikarttin 😱😱😱 aşırı korkarım böyle şeylerden sen gene de muayne ol ne olur ne olmaz
Aslimr alparbsr ben olsam taktırmazdım iyi düşün taşın 10-15 gün adet olmak bile tek basına cok büyük bi sorun bence . Ayın yarısı hastasın zaten . Bana kalırsa nooo 😂
Aslimr Cicektebenimcicekligunlerde valla hap kullanmayı düşünüyorum hap mı igne mi daha iyi bilmiyorum ama . İğne hakkında bilgisi olan varmı acaba daha mı iyi daha mı kötü haptan?
Cicektebenimcicekligunlerde Aslimr hapı düzenli kullanmak gerekli ignedense hap daha mantıklı geliyor. İgnede bir anda hormo veriliyor.
Aslimr minikmucizem0402 yoğun oldugu günlerde gelin diyolar rahim agzı acık oldugu icin daha az acı çekiyormuşsun . Demir bi aletle açıyorlar (adını unuttum suan) rahimi görebilmek icin adet olmayınca daha cok acıyormuş.
sadekahve_bitter Aslimr ilk kez duyuyorum demek ipi uzun bırakılmış çekince geldiyse Aksatmadan Dr görünün 10 yıl kullandım hiç hissetmedim elimle
Aslimr sadekahve_bitter ipi degil direk aletin yan tarafının ucu gelmişti aşagıya orda tutup cektim keşke ipi olsaydı😂
Alpyigit3434 Aslimr ne kadar sürede vardı o gün mü ağrı oldu yoksa oluyomuydu öncesinde nasıl düştü yani
Aslimr Alpyigit3434 aralık ayında taktırmıstım . Son zamanlarda batmalar oluyordu yani benimki düştügüne göre baya kaymıs o yüzden fazla hissetmiş olabilirim . 3-5 gündür falan oluyordu batma hissi.
tombikdonerkankasiiskender Aslimr cerezetta kullanabilirsiniz emzirme döneminde, hiç ara vermeden her gün içiyosunuz regl olmuyosunuz hap kullandığınız sürece, arada lekelenmeler oluyo sadece. 18 ay kullandım kendisini 😂
Aslimr tombikdonerkankasiiskender reglim yeni bitti bidahaki reglimin ilk günü mü kullanmaya baslayacagım ? Yeni bittigi icin bi ay baska yöntemle mi korunmam lazım
tombikdonerkankasiiskender Aslimr bildiğim kadarıyla regl 1. Gün kuralı bu ilaçta yok yinede eczacıya sorarsanız onlar da bilir. Ben 40 ım çıkınca başlamıştım direk