Storymoon çocukla alakalı bir durum bence. Benim kızım 2 yaşına girince kendisi bıraktı. Oğlum 3 yaşında arada uyur arada uyumaz. Mselesa görümcemin kızı 4 yaşına girecek gündüz uyumak istemiyor asla ağlıyor hayır diyor ama annesi zorla uyutuyor. Çocuk istemiyorsa bırakılmalı bence.