Kizlar, bebeğim sünnet oldu çok şükür, darısı olmayan bebislere olsun, damat olduklarıni da görelim inşallah evlatlarımızın 🙏 benim sorum şu , kaç günde iyileşir, doktor antibiyotikli kremi 7 gün kullanacaksın, sonrasında Bepanthol ile devam edeceksin dedi, bu süre zarfında kantaron yagini dokucem kremlerle birlikte, bebegim çok huzursuz değil şuan, tampon sarılı o düşünce endişelenmeme gerek yok değil mi , iyileşmiş demektir 🙋