annemioldumbensimdi_ 10 gün sonra 1 yaşına girecek. Şu bir iki haftadır çok huysuz her şeye ağlıyor çoğu şeyi ağlayarak istiyor ne yapacağımı şaşırdım artık. Böyle olan var mı. Nasıl davranmam lazım ne yapmam lazım fikir verin lütfen.
annemioldumbensimdi_ annemioldumbensimdi_ Böyle durumlarda nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum artık. Mesela önüne kurmalı civciv koyuyorum 1 2 saniye bakıyor sonra eline alıp ağlayarak bana uzatıyor geri koyuyorum yine aynı bu bikaç defa tekrar ediyor. Bilmiyorum artık ne yapıcam yaa
gizemikra annemioldumbensimdi_ kurmalı oyuncak mı ? Daha dikkatini çeken legolar vs yok mu. 13.aylıkta bi atak var yüksek ihtimal odur bu hallerinin sebebi .
annemioldumbensimdi_ Birdunyabircennetannesi yok mu tavsiyeniz nasıl başa çıkıyorsunuz nasıl davranıyorsunuz
Birdunyabircennetannesi annemioldumbensimdi_ İşte huniyle geziyoruz Ağlamasını duymuyorum artık bu kabiliyetim var Çünkü doğdu doğalı hep ağlıyor hem mutsuz memnun olmuyor Bende duymuyorum ağlaması bitince konuşuyoruz Bugün de mesela ağlayabilirsin dedim öyle diyorum susturmaya çalışmıyorum
annemioldumbensimdi_ gizemikra hayır aklı karışmasın çabuk sıkılmasın diye az oyuncak çıkarıyorum ama pek ilgilenmiyor oyuncaklarla bütün gün tepemde gelip gidip kucağıma çıkıyor yanından ayrılınca ağlıyor beraber oynayınca ağlıyor
annemioldumbensimdi_ Birdunyabircennetannesi çok üzülüyorum anlatabilse keşke derdini diyorum ama daha küçük işte anlatamıyor bi süre sonra da benim kafa kaldırmıyor artık
Birdunyabircennetannesi annemioldumbensimdi_ Bizimki anlatıyor asıl sorunda bu Hani anlatamadığı için ağlaması normal Bizimki anlatıyor ama yine ağlayarak anlatıyor 🤷 Oğlum ağlayınca duymuyor ki beni yani sakinleştirmeye çalışsam da duymaz veya daha da sinirleniyor daha çok ağlıyor bakıyor ki tamam ağlıyorum ve ilgi çektim daha da çok ağlayayım diyor o yüzden görmemezlikten geliyorum duymuyorum zaten çok şükür ağlaması kısa sürer Yani sürekli ağlayarak anlatıyor ama umursamayınca kısa sürüyor