Bana bir fikir verin allah aşkına evde mi bir sorun var bende mi anlayamıyorum bebeğim daha 20 günlük son 4-5 güne kadar çok iyiydi gece uykusu falan düzenliydi tamam daha çok küçük illaki ağlayacak ama mesela bir işimiz falan olduğunda bebeği kayınvalidemlere bırakıyoruz zaten hemen karşımızda oturuyorlar orada saatlerce uyuyor yada onlar bakmak için bize geliyor yine saatlerce uyuyor uyanık olsa da ağlamıyor ama eşim ve bende asla durmuyor uyumuyor sadece memede emerken yada mamasını yerken uyuyor ayırdığım gibi direkt ağlamaya başlıyor hiç susmuyor saatlerdir yine aynı sorun deli gibi ağlıyor uyumuyor bu saatte yine kayınvalidemi çağırdık geldi sağolsun yine sustu uyumasa bile onun kucağında susup etrafı izliyor anlamıyorum çözüm de bulamıyorum