Arkadaşlar 17ay önce doğum yaptım ve 40ım çıkar çıkmaz spiral taktırdım. En son 1senelik kontrolüm vardı ocak veya şubatta gittim kayma vs. bir sıkıntı oladığını söyledi doktor ve hamileliğimde küçük sıkıntısız kistler vardı onların da olmadığını söylemişti. Hamilelikten önce aydı bir regl oluyordum doğumdan sonra son bikaç aydır 3haftada bir olmaya başladım. Bayramın 1.günü tam 3hafta oldu regl olmadım ama 2. veya 3.günü tam hatırlamıyorum çok az bir leke geldi başka birşey gelmedi. Dedim belki eski düzene giriyorumdur ondandır dedim ama bu geçtiğimiz çarşamba günü tam 1ay oldu yine gelen giden yok perşembe günü test yaptım sonuç negatif çıktı daha sonra bu sefer silince az bir leke geldi . Cuma günü sabah kalkınca bir daha test yaptım yine negatif çıktı. 1ay 3 gün oldu 4gün olucak hatta ne gelen var ne giden. Biraz uzun oldu ama böyle bir sıkıntı yaşayanınız oldu mu? Hamile olabilr miyim yoksa normal mi ben kuruntu yaptım kendi kendime sizce