Egad Merhaba kızlar, Bebekleriniz kaç aylık, cinsiyeti ne, kaç ml mama ile besliyorsunuz ve hangi mamayı kullanıyorsunuz 😇
-Sare32- Egad sma 11 aylık daha iki aydır kullanıyorum mama sütüm kesildi 2-3 saatte 200-270 arası içiyor bazen dibinde bırakıyor bazen hepsini ek gıdaya bağlı
hmrv Bebeğim 4 kilonun üzerinde doğdu bebek hemşiresi sutunle doymaz mama takviyesi yapman lazım dedi öle demenin sebebi başta sütüm yeterince gelmedi 3 4 gün boyunca .hip almamızı önermişti .bı gece yattım hastanede o gece verdiler eve gelince de ben yediremedim mamayı hiç almak istemedi .daha çok emmek istedi beni sonrasında sütüm gelince vermedim .sonrasında sütüm azaldıkça doymadı benden mamayı değiştirdim Aptamil onu iciyo şuan da yine emziriyorum az da olsa geliyo sütüm .4.ayin içinde erkek bebeğim verdiğimde mama 150 Cl iciyo
kubra00k 7 ay 8 günlük. Erkek. Şuan ek gıdada aldığı için gün içinde 3 kez 90 lık anca içer oda bazen yarım bırakır. Hipp mama kullanıyorum. Çok memnunum