Aysegul60 benim kizimin da oyle kelimesi yoktu 19 aylikken bir iki kelime çıkarmaya basladi. Gelisim uzmanina gitmistik o da 2-2.5 yasa kadar normal demisti. Sonra 22 aylik falandi bir acildi pir acildi. Cok kisa surede 3 kelimeli cumleler falan kurdu cok sasirmistim. Cok endiseleniyorsaniz bir danisin tabi ama dogru hamlelerle yakinda konusmaya baslayabilir sanki 😊
Mesela ben soyle yapiyordum. Bu buyuk sorular kitabim var ya hani o iki kitap cok guzel elinizde var mi bilmiyorum ama yoksa alin mutlaka. Orada ornek veriyorum kedi varsa bu neymis, kedi nerdeymis, hadi kediyi goster seklinde degil de aaa burada bir kedi varmis o kediyi opmek ister misin veya hadi kediyi sevelim. Kedi gibi miyavlayalim veya Kelebegin kanatlarina ufleyelim vs gibi gosteriyordum. Bunu yaptikca asiri bir dili acilmaya basladi, cok faydasi oldu. Siz vazgecmeden bolca konusun, kitaplari okumak yerine bu sekilde anlatin ilgisini cekecektir mutlaka😊 birde sayfalari sirasina gore degil cocugunuzun actigi yeri hikayelestirerek metne bagli kalmadan anlatin, bu da cok etkili. Aklima gelenler bunlar😊