gamzeg_g Semanurrr1221 demir ilacı olarak bestiron kullanıyoruz kabızlık vs olmuyor içinde zeytinyağı da var ve tadı da kötü değil D vitamini olarak da pedia d kullanıyorum
Elayberosmom minikkurabiyee Onu nerde gördünüz nerde yazıyor bilmiyorum ama. Özel hastanede ki doktorumuz başta olmak üzere tanıdığımız eczacı vs hep bu damlayı önerdi bize içeriği en temiz damlalardsn birisi dedi.
Dedektifgadget Benoyleuygungordum__ kan tahlili yapılmadan mi kullanılıyor kızım 3.5 aylık başlamadik daha
Benoyleuygungordum__ Dedektifgadget evet yapılmadan kullanılmaya başlanıyor genelde , 9 ve 12. Aylar arasında kan tahlili kontrolü yapılıyor değerine göre devam ettiriliyor , damla değişimine gidiliyor yada doz ayarlamasi yapılıyor ✨
azusena Semanurrr1221 bende ocean marka kullanıyorum demire henüz başlamadık ama bir arkadaşımın önerisi ile sidefer kullanicam bebeğim henüz 3 aylık olmadı
adel18 Batuhaannn ocean demirden sonra kaka yapma süreniz uzadı mı kaç günde bir yapıyor ve kaç aylıksınız
kutluuu adel18 benim kızım 5.5 aylık demir ilacından sonra 4-5 günde bir yapmaya başladı ama yapınca da tam yapıyor
Batuhaannn adel18 10 aylık şuan hayır uzamadı günde 1 yada 2 kez yapıyor bazen 1 gün yapmadığı oluyo ama hiç 2. Güne sarkmadı
cancon Devit 3 ve ferrum. Doktorumuz kesinlikle bunları önerdi. Piyasadaki çoğu ürünün sağlık bakanlığı değil de tarım bakanlığı onaylı olduğunu söyledi.