Bende krem işe yaramadı. Krem sür çocuk emecek diye sil yıka vs insanı çok yıpratıyor. Balmumu göğüs ucu vardı e bebekte onu kullandım emzirdim taktım nemli kaldı bu süreç de ve bu şekilde iyileşti. Kuru tuttuğum zaman çocuk emerken canım yanıyordu kiyafet yapisiyordu o yüzden nemli tuttum iyi geldi. ALLAH yardımcın olsun