Kızım 1 yaş 20 günlük oldu. Zaten iştahlı bir bebek değil aylardır ama bu kadarda değildi. İki üç gündür aşırı huysuz sadece beni yada babasını istiyo kucaktan indirmeyelim.yemek yemiyo mamasını bile içmiyor dün neysede bugün ne içti nede yedi. Aşırı sinirli böyle kendini yere atarak ağlıyor iki günde bir haller oldu çocuğa kafayı yiyeceğim. Kendimi tutuyorum tutuyorum patliyorum bağırıyorum istemedende olsa. Yeğenimi bir süre bize bırakacaklar erkek çocuğu ve şuan tam 2 yaş bir aylık oldu oda. sürekli oyuncak cekiseyim biri neyi alırsa diğeri kendini yerlere atıyor onu alabilmek için ay valla ne bu bizim aylarda yaşta olanların durumu ne kafayı yemek üzereyim