Kızlar yaklaşık 3 ay oldu doğum yapalı ama kilolarım kaldı almaya da devam ediyorum sürekli canım bişeyler yemek istiyor özellikle tatlı şeyler 😩 napacağım bilmiyorum bunu nasıl yenebilirim ne yapmam lazım öneriniz var mı neden sürekli bir şeyler yemek istiyorum 🥲 bir de karbonhidrat çok yedim açıkçası bebeğim de pek emmiyor zaten bana bir yol gösterin lütfen 🥺