_Serenity16 öncelikle geçmiş olsun. Bel fıtığı genelde kalça ağrısı, bacaklara veya ayaklara vuran uyuşma şeklinde olur. Şahsen benim sağ ayağım sık sık uyuşur. Sağ kalçam aşırı şiddetli ağrır. Elektrik çeker gibi canım yanar. Mr çektirdim. Fıtık çıktı ki fıtık olduğunu da adım gibi biliyordum şikayetlerimden uani. Tarif ettiğiniz ağrılar sanki fıtık değil gibi ama yine de mr çektirirseniz kesin sonucu öyle alırsınız. Olmadı fizik tedavi olursunuz. Çok iyi geliyor. Ya da belki de bacağınızda bişey var. Bilemeyiz. Açık mr var onları araştırıp yaptırın. Kendinizi ihmal etmeyin. Sağlık inanın çok önemli. Bir gitti mi bir daha ömrü billah geri gelmiyor Allah korusun.