Bebegim 3 aylık. Bibs kauçuk emzik kullanıyor. Ama maalesef çabuk şişip toz topluyor bide aşırı pahalı. Bibs in yine yuvarlak uçlu silikon emzigini alsam sizce emer mi ? Bugün damaklı emzik denedim emiyor ama bı türlü kavrayamadi çocuğum. Acaba yuvarlak uçluya geçsem alır mı bilemedim.