Philips avent elektrikli kullanıyorum memnunum. Sadece sağımla besliyorum ben günde 8-9 saatten fazla çalışıyor makine yani 5,5 aydır sıkıntı yaşamadım. Giyilebilir pompadan da var bende ben memnun kalmadım hem ucunu yara yapıyor hem de avent kadar süt toplamıyor. Bebebao gibi bi şeydi sanırım markası