MihraEliff Kızlar kızım 4 aylık oldu demir damlasına başladık siz hangisini kullanıyorsunuz birde kaç damla?
mochi01 MihraEliff 5 aylık kızım bestiron kullanıyoruz içeriği tertemiz oğlumda da onu kullanmıştım severek içiyordu ama kızım nefret ediyor resmen zorla 3 kişi içiriyoruz🥲 h.içi Dr kontrolümüz var yeni bir damla önermesini isteyeceğim
MihraEliff neanladinyurdagull bana da doktorumuz newvit verdi keçi boynuzu pekmezi içeriyormus iki gündür kızım ogurerek içiyor birde tukuruyor tadı cidden çok ağır