busbustas ben olsam mama baslamazdim.benim kizim da minyon tipli,gram olarak aylik mesela hep ablasina gore daha az gram aldi.ama hic mam vermedim.ztn emmesi gayet iyi.hala emiyor 22 aylik.ve istahi da iyi.oyuzden biraz kendinizce dogru olani yapmak daha iyi.doktorlar yaniltici olabiliyor mama konusunda.mesela bende bi telas biberon almiyor ise basladim napcam diye aile hekimine danistim.ee almasin ztn zorlama sakin seni emmeyi birakir,kasikla verin demisti.tam tersini onermis olsaydi belki de zorla beni emmesini birakmasina sebep olacaktim.