Kızlar oğlum yarın. 10 aylık oluyor 2 aydır ağlayarak kaka yapıyor kabız değil yani dışkısını kontrol ediyorum da sürekli hiç kabız olmadı ek gıdaya başlarkende hiç acele etmedim hep sıvı şeyler tüketti birden katı gida da vermedim kabız olmasın diye ama böle bişey yaşayan varmı yoksa oğlum popsundan bişey çıkıyor he mi ağlıyor