Kızlar bebeğim doğduktan 2 gün sonra sarılıktan yoğun bakımda kaldı 3 gün daha sonra 1 gün bizimle kalabildi ve tekrar yüksek enfeksiyondan 10 gün daha kaldı yoğun bakımda bu süreçte 3 saatte bir sütümü sağıp götürdüm hemşireleri çok güzel yettiğini hatta arttığını söyledi sürümün fakat benim sütümü biberonla verdikleri için bebeğimi aldıktan sonra meme reddi yaşamaya başladım emiyordu ama çok kısa süre ve ağlıyordu sürekli biberonun rahatlığına alıştığı için onu istedi aç kalıyordu memeyi reddeddiği için mecburen mama veriyordum bu süreçte sütümde azaldı ve en fazla 20-30 cc çıkıyordu sağınca. Bebeğim şuan 3,5 aylık mamayı anne sütünden daha çok seviyor ve sadece geceleri beni emiyor gün içinde denemediğim yol kalmadı memeye yatırınca bağırıyor biraz uzattım ama başına böyle birşey gelen var mı lütfen fikir verin tekrar anne sütünü artırıp mamayı nasıl azaltabilirim. ( bu arada bol su tükettiğim sürece sütüm çoğalıyo ama emmediği için çok azaldı sütüm)