Kızlar 3 ay önce kızıma yumurta tadimi yaptırırken hastanelik olduk boğazı şişti kapandı bir gece yoğun bakımda kaldı.O da ben de diyetteyiz.Ne zaman geçer yaşayan var mı?9. Ay aşısını hastanede damar yolu açarak yapacaklar kızamık aşısı yumurta alerjisi yapıyormuş.Yasayan var mı?