pinarkocak07 ya bence o kdr korkulcak bir şey yok teknoloji çok güzel ilerliyor sağlık açısından bence. o sayfa insanları korkutmaktan bsska bişey yapmamış sanki aşılar hayatı anlamda önem taşıyor. hergun yeni bir şey çıkıyor yok asi yok başka bir şey. normalde etkilenmem böyle şeylerden ama çoğalıyor yani şaka gibi