naznasel Kızlar sezeryan olalı 7 ay16 gün oldu ama arada bir karnıma ağrı giriyor sizde de böyle mi ya?
Ayse12345678 naznasel benimde o aylarda oluyordu ya yarın 10 ay olacak geçen günlerde dikiş yerin bi başı şişer gibi oldu kızardı sonra geçmişti hala açıyor mesele sert bastırınca
naznasel tupbebekannesi123 frappuccino Ayse12345678 kızlar peki sizdede gaz çıkıyor muyduok canım acıyor gaz çıkınca rahatlıyo yine aynı oluyor