Kızlar merhaba oğlumu 8 ay boyunca emzirdim halen de emziriyorum 8 aylıkken ilk regl oldum normal düzeninde 5 gün sürdü Şuan 45 gündür regl olmuyorum bu düzensizlik sizce normal mi yaşayan var mi henüz bir doktora gitmedim fakat düzensizliğinden korkmadım değil