Merhaba anneleer
Bebeğim dört ay iki günlük. Başını tutabilme konusunda bişey danışmak istiyorum. Bebeğim başını tutuyor ama baktığı yerden başka bir yöne bakınca sallanıyor mesela ayaklarının üzerinde durdurduğumda da sallanması var. Dört ay aşısında hemşire normal değil hafif de olsa sallanması var dedi. Cocık doktoruna götürücem. İlk bebeğim, diğer her hareketi normal. Gülmesi tanıması gelişimi verdiklerini tutması ağzına götürmesi. Sizin bi yorumunuz olur mu bu konu hakkında. Var mı aynı aylık bebeği olan? Gördüğüm bebekler sanki daha net hareketler sergiliyor bana mı öyle geliyor anlamadım. Her bebeğin gelişimi farklı biliyorum :(