kuaska Merhaba kızlar 6 günlük bebeğim var göbek bağı akıntılı kokulu ama kızarıklık yok enfeksiyon yok. Ne kadar sürede nasıl geçer başına gelen var mı acaba
Atesmomm kuaska doktora götürün bizimde akıntı vardı kokun yoktu suruntu testi alındı bakteri çıktı krem verdi doktor 1 haftada düzeldi koku varsa ilerler göt ürün bence
Essraasaf kuaska bizde de akıntı vardı enfeksiyon değil dedi kibrit gibi bir şey sürdü göbeğine geçti şükürler olsun. Tıp dilinde ona bir şey deniliyormuş ama inanın unuttum.
Nurrrrrr233 kuaska Benim kızım dada olmuştu yakıyorlar orayı ama öyle yakmak değil ismi öyle geçiyor kibrit gibi bir şeyle yapıyor sürüyor oraya geçiyor iki üç güne
DevosMom kuaska bizde de akıntı vardı bakteri çıktı kültür sonucunda. Krem kullandık. Fakat koku falan yoktu. Koku olması tehlikeli demişti doktor o yüzden mutlaka götürün
kuaska Atesmomm götürdüm bu akşam doktora göbek bakım seti kullanmamı söyledi sadece işe yarar mı bilmiyorum. Sizin kullandığınız kremin adı neydi acaba
Atesmomm kuaska Dextrocin ismi o yakma işlemini doktor uygun görürse hastanede yapılıyo sen evde yapamazsın canm
DevosMom kuaska biz de onu kullandık ilk etapta solüsyonlu bir şeydi sonra düzelmedi bir kaç doktora daha götürdük en son çocuk cerrahisine götürdük de onlar bildi krem verdiler
findikburunlusahra kuaska kuaska bizde akinti yoktu sad3ce bazen zıbına sarı akardi ama baya ıslakti dibi sonradan kan oldu baya geç düşmüştü bisey yapmadık kendiliğinden geçti ama eger çoksa bi doktora götürün