Hmnn kötüymüş o ya. Doğumda ebem de doktorum da çok iyiydi doktorum ilk sancıyla gittiğimde muayene etti sonra doğumhaneye alınırken geldi bir daha tüm süreç ebeyle çok güzel geçti ama hala anlaşabileceğim bir çocuk doktoru bulamadım götürüyorum mecburiyetten ama pek memnun değilim böyle giderse çocuk askere gidecek 🤣