Bende 39. Haftada yüksek tansiyondan sezeryan olmuştum benim bebegim 1 hafta yoğun bakimda yatti ve ben bebegimi yoğun bakimdan aldiktan sonra tansiyonum düzelmişti şaka gibi ama tansiyonum çok yüksekti alfamet kullandim bende günde 3 kere ve hastanede 4 gün yattim tansiyondan dolayi tuzu azaltin ve yediklerinize dikkat edin o zaman düzelmiş olucak tabi bazilarinda kalıcı oluyor inşallah sizinki kalıcı degildir çok geçmiş olsun