Kızlar 11 aylık bir kızım var normalde adetim hep düzenlidir en fazla bir iki gün oynar bu ay 5 gün gecikti korkuyorum yani korunuyoruz ama kondomla aşırı stresliyim hiç bir belirti de yok sadece sivilce var karın ağırısı falan hiç yok sizce hamilelik var mıdır inşallah yoktur