Kızlar 11 aylık bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri süt ve süt ürünleri tükettiği zaman yoğun kabızlık yaşıyordu çerkezköy devlet hastanesine götürdük çocuk doktoru Tekirdağ gastroloji bölümüne sevk etti, daha önce bu bölüme giden var mı ve hemen randevu bulunuyor mu, ne yapılıyor tam olarak bilgisi olan lütfen acil