incibaby ya sonuçta ılık vermek istiyorum biraz ısıtıyorum su. Ama öyle ağlıyor ki. Birde ağlamaktan burnu tıkanıyor. Daha çok sinirleniyor🤦🏼♀️ şuan 7 ay 7 günlük. Dün gece her uyandığında saate baktım. 12 de uyudu. 2.10 geçe uyandı. Mamayı verdim. 3.30 da tekrar uyandı. Mamayı ısıtıp yine verdim. 5 te uyandı. Sonra ısıtıp yine verdim. 8 de uyandı dahada uyumadı kalktım ek gıdasını hazırladım yedirdim. Böyle geçiyor. Dişide çıktı. Huyu çok ağırlaştı