zynpgdkl Merhaba hanımlar 2 aylık bi kızım var kafasını tutabiliyor çok şükür kasları gelişmesi güçlenmesi için yüz üstü yatırabilirmiyim artık yoksa erken mi daha..
Mutlu_bebegimm zynpgdkl ben yatırıyorum kuzum yatır olmaz bisi ama emdikten hemen sonra yatırma tabi 🥰
Ebruk42 zynpgdkl ben de yatiriyordum o sıkılana kadar yumusak yastiginin uzerine koyuyordum kendisi bilerek sirt ustu kendini yataga dusuruyordu 🙂
Seyma-55 zynpgdkl cnm bana doktor emzirmeden snra yatr gazıni rahat cikarir demisti bn yatırıyorum. O sıkılnca kaldırıyorum
Kumru_ zynpgdkl Ben gece o şekilde yatirmiyorum ne olur ne olmaz diye. Gündüz yatırıp başında bekliyorum :)
zynpgdkl Mutlu_bebegimm cevap verdiğiniz için teşekkür ederim🥰💐dakika falan mı tutuyorsunuz yoksa kendi sıkılana kadar mı yatırıyorsunuz
Gamzeli03 Benim bebeğim üç gün kuvezde kaldı orada besledikten sonra yüz üstü yatırıyorlar reflü olmasın diye bende evde yatırıyorum
zynpgdkl Gamzeli03 uyutma değil böyle kızımla oyun falan oynuyoruz gün içinde keyfi yerindeyken kollarının üzerinde yüz üstü durmasını sormuştum..
zynpgdkl Seyma-55 benim kız çok kusuyor daha böyle emzirip kaldırırken bile kusmaya başlıyor ben omuzumda dik çıkarıyorum gazını..
HKyhn zynpgdkl bebeğim ilk aylarda sürekli yüzüstü uyumak isterdi. Yani öyle uyuduğunda uzun süre uyanmazdı. Şimdi 11 aylık halen ara ara yüzüstü uyur. Doktor bi sıkıntı olmaz demişti. Yumuşak bir zemin olmasına ve etrafında birşey olmamasına dikkat edin ☺️