5 gündü sabah kuru kalktı tuvalete yaptırdım ama yinede gün içinde 3 kez yaptı bir kezde kakasını yaptı biraz korktu bez istedi ama bez yok tuvalete yapcaktıkya falan dedim öyle sarıldı bana hiç yüzüme bakmadı ve yaptı korktu sanırım konuşarak anlattım o an ama benim kızım tam konuşmadığı için çiş var mı deyince hıhı diyo gidiyoruz ama olmuyo bazende oluyo bugün ki çişlerini bence tuttu bende şimdi yapmaz diye düşündüğüm için sormadım diye kaçırmış olabilir inşallah başarırız ya ama hala kendi söylemiyo ben soruyorum yada su vs içtiyse götürüyorum