Kızlar komşumun çocuğu 3 yaşında yemek yemiyor. Annesi de zorla yediriyor. Sırf yesin diye kola sucuk gibi sağlıksız şeyler vermek zorunda kalıyor. Çok iştahsız bir çocuk ne yapılabilir ben tecrübesiz olduğum için fikir veremiyorum.. Tecrübeli anneler fikir verirse bende ona iletmek istiyorum. Çok üzülüyorum her öğünde savaş çıkıyor resmen bağırıyor ağlıyor çocuk.