Zynpdlcftc 11 aylık kızım var gece emmesini kesmek istiyorum gece 2 3 kere uyanır emer bi anda kesmek mi kademeli kesmek mi daha iyi olur bilmiyorum sizler kaçıncı ay da hangi yöntemle kestiniz