Bebeğim 4.5 aylik. Ondan 15 gün büyük bevek gördüm geçen gün. Yere gayet iyi basıyor. Basını tutunca tam dik sağa sola dondurunce falan basını kipratmadan iyu donderiyor. Benim bebeğimde başını falan tutuyor ama mesela ayaklarını henüz basmıyor, başı da mesela onunki kadar sağlam degil hala hafif sallanıyor. Ilk çocuğum tecrübesizim. Gevseklik mi yoksa normal mi ?