balmom59 7 günlük bebeğin sürekli meme de olması çok normal , çok acıkıyor , çok emiyor , emerken yoruluyor , istediği kadar süt indiremiyor . Her istediğinde , ne kadar isterse o kadar emzirin . Ikınması gazdan . Günde 7 kaka çok normal benim kızımda aylarca günde 5,6,7 hep öyle yaptı kakasını . Sonra zamanla normale dönüyor . Karnını sıcak tutun bebeğin. Siz de kimyon çayı için .