Merhaba hanımlar. 11 aylık kızım var. İlk ek gıda başlangıcında çok iyiydi herşeyi yerdi, tadına bakardı çok iştahlı bir bebek değildi ama mutlaka bir kaç kaşık yerdi. Zaman geçtikçe kahvaltısını hazırlayıp önüne koyardım kendi kendiye yemeye çalışırdı. Alt iki dişi çıkmadan hemen önce iştahı kesildi. Diş patladıktan sonra iştahı düzene girdi. Şimdi ise üst dişler geliyor heralde damakları şiş ama 2 aydır asla doğru dürüst birşey yemiyor bu beni inanılmaz huzursuz ediyor ne yapacağımı şaşırdım. Sürekli emmek istyor yemek olarak verdiğim çoğu şeyi tükürüyor. Böyle bişeyi yaşamış olalar acil bi fikre ihtiyacım var ne yapmalıyım