bebeğim 5 aylık. anne sütüyle besleniyor formül süt sevmiyor ve istemiyor kilo alımı yavaş diye bende ufak ufak tadımlara başlayım dedim ve hipp kavanoz mamasından üç çay kaşığı verdim çok da sevdi ama bıraktım tabii o gün bugündür kabız ve o mamadan hemen sonra genital bölgesinde pişik oldu geçmiyor bunu yaşayan var mı ve de öneriniz??