Sese öyle yapıyorum şimdi gece uykusuna geçirebilsem ya 2 de uyanıyor yada uyanmıyor 4 te uyanıyor emziriyorum yatıyor 8 de uyanıyor yatakta ayılmaya çalışıyorum ben uykusu gelince yatıruyoeum tabi o ara ağlamalar alt değiştirme üst giydirirken yırtıyor kendini saat 11 uyutuyorum ( sallayarak öbür türlü denedim krize giriyor dayanamıyorum ben ) 1 saat ayağımda uyuyor biraktığım an maks 5 dk uyanır oynatırım yarım saat sonra uyku sinyalleri inatla uyutmam 2 ye kadar 2 de tekrar uyku 1 saat maks uyanır dişari çıkarırım 1 saat dişarda dururuz gelirim biraz oyalama 5.30 veya 6 gibi uyku için deliriyor yani çok sık uyku sınyalleri veriyor uyutuyorum en fazla 1 saat sonra uyanıyor gece uykusuna 8 de başlıyorum uyutmaya uyumuyor 9 buçuk 10 gibi pes ediyor çok kusuyordu 3,4 gündür kusma kesilmişti rhat uyurdu rahat gün geçirirdik tekrar başa sardık kusma ekstra huzursuz ediyor çözümünü arıyorum yok ek gidaya erken başladım bu yüzden bilmiyorum var mi tavsiyeniz ben nerde yanlış yapıyorum