Dyg3436 Kızlar bugün süt sağdım normal buzdolabı rafına koydum şimdi bebeğim için ılıtıp verdim kalanı tekrar ılıtıp verebiliyor muyum
PembeKoala Dyg3436 yok canım dolaptan çıkıp ısıttıysan tekrar dolaba koyup ısıtman sağlıklı olmaz ama içmesine yakın sağarsan 3 saat dışarda kalabilir geri kalanınıda dolaba koyabiliyorsun ama iki defa ısıtılması sağlıklı değil