3 yaşa iki ay kaldı. Kızım çok sinirli bir çocuk olmaya başladı durduk yere başka çocukları itiyor , vurduğu da oluyor. Nasıl davranmam gerek artık bilmiyorum. O an yapmaması gerektiğini söylüyorum , uyarıyorum tekrar yapınca kızıyorum. Ne yapmam , nasıl davranmam gerekli?