Arkadaşlar yaklaşık 10 yıldır nefes darlığı yaşıyorum. Önceden yılda bir kaç kez olur2-3 gün sürer geçerdi. Buara hiç geçmiyor ve beni çok yoruyor. Stresli bir dönemden geçiyorum. Gunlerdir ilaç(levmont)da kullanmama rağmen geçmedi azalmadı bile. Daha önce göğüs hastalıkları hastanesine gittim fizyolojik bir sorun yok psikolojik olabilir demişti alerjiden de şüpheleniyorum. Pzt randevum var. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda geçici de olsa çözüm bulan.