melikeaynrr Kızlar oğlum iki gündür kakasını köpük şeklinde yapıyor böyle bir durum yaşayan varmı arada normal yapıyor ama köpük şeklindede geliyor
Seqnem melikeaynrr benim bebeğim de öyleydi. Doktora kakasının fotoğrafını çektim gönderdim. Resmen kakada baloncuklar vardı. Doktorum çok gazlı bebek olduğu için normal dedi. Yine de ateşi var mı, iştahı nasıl? Eskisinden farklı değilse sorun yok dedi.
Zuzu melikeaynrr normal olduğu koşulda var olmadığı da.Alerjisi olabilir.Yediklerine bir süre dikkat et bakalım,süt ürünlerinden uzak dur.Devam ederse mutlaka dr görüş derim naçizane
Edda Normal canım bizdede oldu baya doktorumuz normal dedi sadece anne sütü alıyor bizimki mamada bilemiyorum